EarPeace
Webová stránka značky: EarPeace
S EarPeace som začal v roku 2009, po tom čo som vystúpil na Trinidad & Tobago karnevalu a mal týždeň pohmožděný ušné bubienky. Kým som odpočíval na pláži, sotva som počul zvuk vĺn cez zvonenie v ušiach. Vedel som, že si takú párty znova užiť nedokážem, bez toho aby som mal skutočne dobrú ochranu sluchu.
Potom čo som vyskúšal všetko, čo bolo na trhu, som zistil, že sa nič nestretáva s mojím špecifickým a zároveň jedinečným životným štýlom: pohodlnosť, elegantnosť, vysoký výkon a diskrétnosť. Vedel som z vlastnej skúsenosti a po rozhovore s mnohými, že je potrebná existencia novej značky ochrany sluchu. A zároveň aj nový spôsob zapojenia umelcov a komunít zábavného priemyslu na vytvorenie zmysluplného vplyvu. Strata sluchu je epidémia!
Oficiálne sme spustili EarPeace na SXSW (South by Southwest - ročný konglomerát filmov, interaktívnych médií a hudobných festivalov a konferencií) v roku 2010. Od tej doby sa z EarPeace stala vedúca značka ochrany sluchu pre živé hudobné vystúpenia a zábavný priemysel. Zároveň sme tiež výhradnými poskytovateľmi ochrany sluchu kapiel a značiek ako je Metallica a Red Bull. EarPeace má sídlo vo Washingtone DC s kanceláriami v New Yorku, Londýne a Tokyu. Máme distribučných partnerov v Kanade, Brazílii, Austrálii a v rôznych krajinách Európy.
Ďakujem, že sa zaujímate o EarPeace a tvorbu zdravého sluchu prioritou!
Jay Clark, Zakladateľ a CEO
Stránka 1 z 1 - 3 položiek celkom