3M™ 1271 – 1 pár Štuple do uší

Kód: 567
€1.40 €1.16 bez DPH
NA SKLADE (>10 ks)
Môžeme doručiť do:
6.12.2024
Možnosti doručenia
  • znovu použiteľné štuple so šnúrkou
  • špeciálny dizajn s prírubami
  • pre komfort a ochranu

Detailné informácie

2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 100 EUR
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie

Podrobný popis

Štuple do uší 3M™ 1271 sú vhodné na opakované použitie. Štuple predstavujú pohodlné riešenie na šnúrke do hlučných prostredí. Trojitý prírubový dizajn bezpečne drží štuple v ušiach počas ich používania. Mäkký, hypoalergénny materiál, z ktorého sú štuple vyrobené, ponúka vynikajúci komfort

3M 1271 Špunty do uší se šňůrkou 3 Earplugs

Pre aplikáciu nie je potrebné rolovanie. Štuple majú špeciálnu nožičku, aby sa dali ľahšie vložiť do uší. Vďaka jasne oranžovej farbe sú vysoko viditeľné a kontrola bezpečnosti je ľahšia. Majú špeciálnu šnúrku. 

Dodatočné parametre

Kategória: Štuple do uší proti hluku
Hmotnosť: 0.015 kg
Farba: Oranžová
Materiál: Neoprén
Počet párov: 1
? SNR (Utlmenie): 25 dB
Typ: Znovupoužiteľné
Značka: 3M
Počet prírub: 3
Puzdro: Nie
Šnúrka: Áno
Veľkosť: Štandardné
Materiál šnúrky: PVC
Materiál puzdra: Polypropylén
5
3x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
MJ Avatar autora | 1.1.2023
Spokojný
5
MV Avatar autora | 1.5.2021
Super

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.