3M™ EAR Push-Ins™ 38 dB - 1 pár
Kód: 8807Súvisiaci tovar
Podrobný popis
X-01-021, EAR™ Push-Ins štuple do uší, pre ktorých zavádzanie nie je nutné tvarovanie penovej koncovky. Stačí iba jemné zatlačenie do ušného kanálika. Zátky majú utlmenie 38 dB SNR.
Zátky sú určené špeciálne tam, kde je nutné vysoké utlmenie pri ochrane sluchu. Určené sú pre špinavé pracovné prostredie, kde je nežiaduce si špinavými rukavicami siahať do ucha. Zátky majú pevnú zavádzaciu koncovku, ktorú si z ucha jednoducho vyberiete bez toho, aby ste siahali na penovú izoláciu a tak je zaistené, že nedôjde k zašpineniu štuple a potom ušného kanálika.
Ako si štuple správne zaviesť.
1. Natiahnite si opačnou rukou ušní boltec smerom hore - tým dôjde k narovnaniu ušného kanálika.
2. Zaveďte jemne zátku do ušného kanálika, tak aby koncovka pozerala z ucha ľahko von. Zátka by nemala z ucha vypadávať.
3. Pri vyberaní štuplu z ucha použite pomalý krúživý pohyb, aby došlo k pomalému narušeniu izolácie (rýchle odstránenie môže spôsobiť poškodenie ušného bubienka).
4. Nepoužívajte štuple pokiaľ sú poškodené, špinavé alebo ak vykazujú známky obnosenia.
Dodatočné parametre
Kategória: | Štuple do uší proti hluku |
---|---|
Hmotnosť: | 0.002 kg |
Farba: | Modrá, Žltá |
Materiál: | Penové |
Počet párov: | 1 |
? SNR (Utlmenie): | 38 dB |
Typ: | Znovupoužiteľné |
Značka: | 3M |
Počet prírub: | Žiadne |
Puzdro: | Nie |
Šnúrka: | Nie |
Veľkosť: | Štandardné |
3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.
V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.