Vaše balíčky stále odosielame, ale do Vianoc to už, žiaľ, nestihneme. Prajeme krásne sviatky a ďakujeme za priazeň v roku 2024. 🎄

3M 2840 Ochranné okuliare číre

Kód: 291/1
€11.86 €9.80 bez DPH
Momentálne nedostupné
Možnosti doručenia
  • ľahká konštrukcia
  • široké zorné pole
  • ochrana proti poškriabaniu
  • neutrálne číre sfarbenie

Detailné informácie

Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 100 EUR
2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk

Podrobný popis

Okuliare 3M 2820 určené na ochranu očí môžu slúžiť ako strelecké okuliare alebo ochranné okuliare. Ich tvar poskytuje výborné krytie a široké zorné pole. Vďaka svojej ľahkej konštrukcii sa stanú skvelým pomocníkom a profesionálnym ochrancom vašich očí. Mäkké a pružné stranice okuliarov možno nakloniť a dá sa u nich ľahko nastaviť dĺžka. Pevný polykarbonátový zorník má špeciálnu ochrannú vrstvu proti poškriabaniu a zahmlievaniu.

Dodatočné parametre

Kategória: Ochranné okuliare
Hmotnosť: 0.044 kg
Farba: Sivá
Značka: 3M
Farba sklíčok: Transparentná
Váha: 22 g
Rozmery: 14,5 x 4,5 cm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.