3M™ Peltor™ X1A 27 dB mušľové chrániče sluchu
Kód: 1637Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Mušľové chrániče 3M™ Peltor™ X1A z radu X sú vysoko výkonné chrániče sluchu pre použitie v ľahkom priemysle. Ponúkajú stlmenie 27 (dB) SNR v modernom, atraktívnom a štíhlom prevedení mušlí. Jednoduché farebné rozlíšenie: zelená farba označuje prvú úroveň stlmenia v rámci tohto radu. Sú vhodné pre využitie v poľnohospodárskom a farmaceutickom priemysle a v oblasti verejných služieb.
Mušľové chrániče sluchu sa odporúčajú používať všade, kde sa vystavujete hluku nad 95 dB. V oblasti ochrany sluchu sú mušľové chrániče obľúbenou voľbou vďaka jednoduchosti použitia a väčšiemu pohodliu. Chrániče sluchu od spoločnosti 3M sú tvorené pevnými mušľami s mäkkou dosadacou líniou, ktorá zaisťuje dokonalé utesnenie okolo uší a znižuje tak vystavenie hluku.
Séria mušľových chráničov 3M™ Peltor™ X bola vytvorená na základe troch pilierov: dizajn, pohodlie a stlmenie. Vďaka kombinácii týchto troch faktorov sú mušľové chrániče Peltor X jasnou voľbou pri práci v hlučnom prostredí. Všetky mušľové chrániče sluchu sú dielektrické (izolované, nevedú elektrický prúd).
Dodatočné parametre
Kategória: | Chrániče sluchu |
---|---|
Hmotnosť: | 0.2 kg |
Farba: | Čierna, Zelená |
? SNR (Utlmenie): | 27 dB |
Značka: | 3M |
? H : | 32 dB |
? M: | 24 dB |
? L: | 16 dB |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.
V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.