Drip it Brazil Minas Gerais horkastá, nádych mandlí a čokolády
Kód: 225/5 225/20 Zvoľte variantSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Káva vo filtri Drip it Brazil Minas Gerais má hutnú chuť s čokoládovo-orieškovým nádychom, ktorá dokonale nahradí obľúbené espresso, nech už ste kdekoľvek.
Čo je káva vo filtri? Desať gramov čerstvo namletých výberových zŕn v šikovnom filtri, vďaka ktorému je príprava filtrovanej kávy hračka aj tam, kde nemáte kávovar ani iné vybavenie. Je perfektná na cestovanie.
Akú má chuť
Bezprostredne po príprave v jej chuti dominuje pomerne výrazná horkosť, ktorú získala stredne tmavým pražením. Tá ale počas prvých dvoch minút ustúpi a postupne sa v káve začne objavovať orieškový nádych. Pri použití 150 ml má veľmi intenzívnu chuť, zjemniť si ju môžete použitím väčšieho množstva vody pri príprave alebo neskôr mliekom. Túto kávu odporúčame skôr konzervatívnym kávičkárom, ktorí majú radi výrazné chute s horkým nádychom.
Odkiaľ pochádza
Pochádza zo štátu Minas Gerais v Brazílii z farmy Fazenda Sertão, ktorá má rozlohu 850 hektárov. Na 330 z nich je vysadená káva niekoľkých odrôd, ako sú napríklad Red and Yellow Bourbon, Yellow Catucai a Yellow Catuai. Na farme sa okrem kávy pestujú aj banány a kukurica a chovajú sa tu tiež hospodárske zvieratá. V prvej generácii pestovateľov kávy v tejto oblasti bol Jose Isidro Pereira, zubár, ktorý zdedil farmu Fazenda Sertão po svojej matke. Táto udalosť ukončila jeho kariéru stomatológa a vydal sa tak cestou pestovania kávy.
Dodatočné parametre
Kategória: | Káva |
---|---|
Obsah: | 50 g, 200 g |
Typ: | Vo filtri |
Značka: | Drip it |
Darčeky: | Cestovanie, Darčeky do 15 EUR |
Krajina pôvodu: | Brazília |
Región: | Minas Gerais |
Odroda: | Yellow Bourbon |
Spracovanie: | Suchou metódou |
Praženie: | Tmavé |
Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.
Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.
Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.