3M™ Peltor™ - Optime II 31dB
Kód: 8933Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Peltor H520A-407-GQ OPTIME II 31 dB sú ľahké ochranné slúchadlá vhodné pre krátku aj dlhšiu pracovnú činnosť so strednou úrovňou hluku. Tieto 3M™ Mušľové chrániče PELTOR™ Optime™ II boli vyvinuté pre náročné prostredia s nebezpečným hlukom. Sú ideálnou voľbou pre prostredie s výrazným priemyselným hlukom alebo stavebnými strojmi, ako sú napríklad letiská alebo poľnohospodárske práce. Taktiež sú vhodné do prostredia, kde je potrebná ochrana hlavy. Ľahká hmotnosť slúchadiel poskytuje značné pohodlie a ľahko vymeniteľné mušle a vložky pomáhajú udržiavať hygienickú čistotu. Slúchadlá sú navyše elektricky izolované, čo zaručuje bezpečnosť používania.
Tieto slúchadlá sú použiteľné nielen pri práci, ale aj napríklad pri rekreačnej streľbe. Vďaka vysokému hodnoteniu zvukového tlaku dokážu ochrániť sluch pred hlasnými zvukmi, ktoré môžu poškodiť sluchový aparát. Taktiež ich ľahká hmotnosť a pohodlný dizajn zabezpečujú, že budú pohodlné na nosenie aj pri dlhodobom používaní. Celkovo sú to spoľahlivé a efektívne slúchadlá, ktoré vám poskytnú potrebnú ochranu sluchu pri práci alebo v akomkoľvek inom hlukovom prostredí.
Dodatočné parametre
Kategória: | Mušľové chrániče sluchu pre dospelých |
---|---|
Hmotnosť: | 0.323 kg |
Farba: | Olivová |
? SNR (Utlmenie): | 31 dB |
Značka: | 3M |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.
V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.