3M Peltor Kid Earmuffs - chrániče sluchu pre deti
Kód: 7882/ZEL 7882/RUZ Zvoľte variantSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Pokyny na použitie
- Zatiahnite za klapky smerom von a umiestnite chrániče na hlavičku tak, aby plne zakrývali uši a zároveň tesne priliehali k hlave.
- Nastavte na každej strane rovnomerne výšku každej klapky a zároveň pridržujte čelenku na hlave, aby chrániče pohodlne sadli.
Pokiaľ nedôjde k viditeľnému zníženiu hluku, slúchadlá sú pravdepodobne nasadené zle. Pre dosadenie správnej funkčnosti opakujte inštrukcie vyššie.
Varovanie - Zníženie hluku je nepriaznivo ovplyvnené čímkoľvek, čo narúša tesnenie vankúšikov k ušiam. Nesprávne nasadenie zníži účinnosť a môže mať za následok stratu sluchu alebo zranenie.
Údržba a čistenie - Čistite slúchadlá pravidelne zvonku mydlom a vlažnou vodou. Neponárajte do vody. Neskladujte slúchadlá v teplote nad 55 °C. Chrániče by mali byť pravidelne skontrolované pre praskliny alebo opotrebované časti. V takom prípade je nutná výmena. Bežná životnosť vankúšikov je 6 mesiacov.
Dodatočné parametre
Kategória: | Chrániče sluchu pre deti |
---|---|
Farba: | Ružová, Zelená |
Značka: | 3M |
Váha slúchadiel: | 176g |
Materiál: | Plast, kov |
Veľkosť mušle: | 10 x 8 cm |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.
V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.